Snö, massor av snö...

...och tydlligen ska det komma ännu mer imorgon har jag hört. Visst önskade man snö till jul men nån måtta får det vara tycker jag. Tur att det inte är tung snö iallafall, det gick ju rätt bra att skotta imorse ändå.
Både igår och idag har jag jobbat medans Leo och André har varit lediga. Imorgon är det min tur att vara ledig en dag tillsammans med Leo (jobbar sedan på självaste julafton sen !!). Vi har en del att fixa imorgon jag och Leo inför Lilla Julafton i Byske imorgonkväll, lite klappar, lax och efterrätt.






Kommentarer
Postat av: Frida

Fina härliga snöbilder! Leo ser ut att trivas!

2009-12-22 @ 23:26:07
URL: http://kompisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0