Besök

Idag har jag och Leo varit lediga, skönt! På förmiddan gjorde vi inte så mycket, bara slöade och hade det mysigt. När Leo låg ute i vagnen och sov efter lunch passade jag på att göra en kladdkaka i micron som vi fikade av när moster Frida, Seth och mormor kom på besök. Bara 7 minuter i micron sen var den klar och jag tror att den fick godkänt oxå.
Barnen sprang runt och lekte, kivades lite grann (men det hör väl kusiner till?!), Leo och mormor spelade memo en liten stund men samtidigt skulle Leo ha koll på vad Seth hade för sig så han var inte så koncentrerad på spelet nån längre stund. 

Seth fick senare syn på badkaret och började klä av sig, han skulle bada han. Så det var bara att börja spola upp vatten åt han. Efter några övertalningsförsök så hoppade även Leo i badkaret.



Lite vattenkrig blev det mellan grabbarna och dom skrattade gott.

När Leo hade stigit upp ur badet så tog jag på honom hans krokodil-dräkt och Leo sprang in till Frida och Seth (som fortfarande var kvar i badkaret) och skrämde dom. Det gick väl sådär att skrämmas, Frida tyckte att Leo var så söt...

Sen ville Seth låna dräkten och till slut så lyckades vi övertala Leo att låna ut den. Och Seth sprang och sprang och sprang och skrämdes..



och efter kom Leo som ville ha tillbaka sin dräkt..


Kommentarer
Postat av: Frida

Jaasi, de ändå! Ständig detta kivande!



Jag ska visa drkten för Patrick, jag tror också att han tycker den är cool! Hör av dig när den kommer in i butiken!



Å tack igen för fikat! Kladdkakan blev mycket bra!

2009-12-03 @ 21:24:58
URL: http://kompisarna.blogg.se/
Postat av: Jos

Dom är allt för söta ändå. Här sitter jag i ett alldeles tyst hus. Ska få min överraskning från Nina och Åsa idag.. undra vad dom kan ha hittat på? Vad det än må va så tror jag att det blir en bra dag. Undra hur länge vi håller igång?

Till veckan ska vi nog kunna komma å hälsa på er på din lediga dag.

2009-12-05 @ 06:50:32
URL: http://josseibyske.blogg.se/
Postat av: Anna O

Haha! Så gulliga bilder på kusinerna =)

2009-12-13 @ 16:06:29
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0