Nu äntligen...

...kommer jag in på min blogg igen. Har inte lyckats att logga in på ett tag men nu funkar det igen som sagt. Det har hänt lite grejer sen sist jag skrev.

Leo har haft tre dagarsfeber som avslutades med prickar på hela överkroppen. Så här såg han ut:





Det är tur att det inte kliar och har sig det där. Nu är han frisk igen och det är full fart som gäller för honom. I Söndags så klättrade han på dammsugaren som han gillar att göra och helt plötsligt så släpper han taget och står utan stöd i några sekunder innan han tar emot sig mot dammsugaren igen. En granne till oss tror att Leo kommer att bli nya Erik på kvarteret. Hennes son (Erik) gick med skottkärra då han var 9 månader gammal, vi får väl se om hon får rätt...



Lillebror har fyllt år, så i Lördags så var vi syskon på stan en sväng för att Crille skulle få shoppa lite nya sommarkläder. Det har blivit som en tradition att vi går på stan när han fyller år men det är ju inte så dum present, kläder behöver man ju så....
Efter shoppingturen åkte vi ut till Torpet till mamma och pappa och åt tårta ute i det soliga och varma vädret.
Medans jag var borta så målade André och hans pappa taket på övervåningen. Stackarna, det är ju inte så himla kul att måla tak, det känns ju i armar och nacke efter bara en liten stund och  så var det ju såå himla varmt den dan då också. Maggan passade Leo hela dagen och tvättade soffklädseln som verkligen behövdes, tack så mycket för hjälpen båda två!!

Efter att vi varit i stugan bad jag Crille att hjälpa mig att bära lite grejer till grovsopsinlämningen, vi åkte även bort med returpapper och kartonger till återvinningsstationen, pantade burkar och flaskor. Det var så skönt att bli av det allt skräp så tack även till Crille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0