Leos lekrum, nytt på väggen

För någon vecka sedan när jag och Leo var lediga så tömde vi hans lekrum. Jag var lite less på hur det såg ut så vi möblerade om lite grann och packade undan de mesta av leksakerna. Tänkte att han behöver inte ha alla leksaker framme utan att man kan byta ut lite då och då istället. Vi skruvade ihop en soffa som jag och André köpt på ikea för nåt år sedan, jag hittade den gamla hemmagjorda tv-bänken som vi hade i lägenheten som jag tänkte kunde vara ett bra bord där Leo kan bygga med klossar och sånt.


Här är allt utburet ur Leos rum.


        
    


 


Så här ser det ut nu, fattas bara den nya gardinen som nog Josse ska sy.



Nu har vi även bestämt vart Leo-tavlorna ska vara.


Fina va?!


Vi har även fått upp en tygtavla. Tyget sattes fast på frigolitskivor.


Kommentarer
Postat av: Frida

Rummet blev jättebra! Det är ju mer pyssel för killarna nu, så möblemanget vart ju toppen här! Och du vet vart ni kan skicka lite leksaker om ni vill åt lite space hemma...vi kan gärna låna!



Å Leo-tavlorna blev ju SUPERFINA! Jag ska lätt beställa i svartvitt nästa gång!

2009-09-22 @ 21:37:53
URL: http://kompisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0