Invigning av badkaret

Ikväll tog jag och Leo första badet i vårt badkar. André satt på en pall bredvid beredd med en handduk när Leo skulle upp. Det var väl hyfsat skönt då jag gärna vill ha vattnet ganska så varm då jag badar men det skulle nog inte Leo tycka om.
Leo plaskade på och lekte med den gula ankan och några plastringar som flöt omkring på vattnet, det verkade som om han hade skoj. Vällingen åt han upp fort efter badet och det tog inte många sekunder innan han somnade.
Rörmokaren har förresten varit förbi och installerat handdukstorken/elementet så nu är allt sånt klart!

Nu ska jag och André ta oss något att fika, sedan blir det kanske att kolla igenom ikeakatalogen och se vad jag ska handla på Lördag då jag, mamma och systrarna åker upp till Haparanda för en dag på Ikea!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0