Shopping

I eftermiddags så bar det av till stan för att inhandla kläder till Leo.Till påsk åker vi till stugan (eller rättare sagt stugorna) i Sikån där Andrés pappa är uppväxt för att träffa en stor del av Andrés släkt, köra skoter, äta och dricka gott och bara ha det bra. Det är svårt att veta hur mycket man ska klä Leo och med vad?! Vi hittade en fleecejacka och ett par fleecefodrade täckbyxor, så det blir lite lager på lager varianten. Eftersom Leo är så varmlivad så blir det nog bra då man kan klä av han ett lager eller så när (inte om) han blir för varm.

Vi köpte även några bodysar och byxor då vi har måstat lägga bort lite urväxna kläder. Det är ju helt sjukt vad dom växer fort när dom är små så det är tur att det är roligt att köpa kläder till han. Det är inte som när man ska köpa kläder till sig själv. Jag tycker att det är jobbigt eftersom jag oftast inte har tålamod att leta och prova en massa, beror oxå på om jag är på klädshopping humör eller inte. Det bästa vore om man kunde ringa till en affär å säga  vad man behöver å så plockar dom ihop lite kläder åt en, så att det bara var att ta fram kortet å betala och sen skulle det vara klart.  



Jag har även köpt fotoalbum idag så nån dag här framöver så blir det till att sortera alla framkallade kort och sätta in i albumet. Ska bli skönt när det är avklarat.

Tvilling syrran var nyss förbi och lånade en slant eftersom hon glömt börsen hemma idag när hon for till jobbet. Det var lite bensin i tanken så jag hoppas att hon klarar sig till macken. Hon har inte ringt än så det gick nog bra. Hon är nog som jag, jag hatar att köra när det har börjat lysa rött på bensinmätaren.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jajemen! Det gick helt bra! Jag sätter in pengarna nu!

2008-03-13 @ 15:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0