Onsdag...

Leo ligger och sover så jag passar på att blogga lite.


Hittills idag så har det inte hänt så mycket, vi hade tänkt ta en promenad  tillsammans med Fatto och Zara men eftersom vädret inte är så kul så bestämmde vi oss för att ta det nån annan dag istället. 

Igår kom jag på att jag skulle prova ett par av mina gamla jeans igen. Eftersom jag inte fick på mig dom för nån vecka sen så var jag inställd på att jag inte nu heller skulle kunna ha dom. Men tro det eller ej så gick det!! Så skönt!

I söndags natt beställde jag framkallning på kort, hittade ett erbjudande på Internet där man fick 100 bilder gratis och igår så låg dom i brevlådan. Nu måste jag bara ta och köpa några fotoalbum så jag får ordning på korten. Vi har en hel bunt med kort som ligger och väntar på att sättas in i album. Här är några kort som framkallats



Vi har även införskaffat ett nytt tvättställ till toaletten på övervåningen som ska göras om någon gång under
året(?). Ett nytt 70-tals tvättställ som André har fyndat i Kåge. Visst är det coolt?!

 

Kommentarer
Postat av: Frida

Vart framkallar man 100 kort gratis?

2008-02-27 @ 14:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0