Inte många timmar kvar nu...

tills jag börjar om att jobba!! Efter att ha varit mammaledig i lite över 9 månader så är det dags för mig att börja jobba igen. Nu är det Andrés tur att vara hemma med Leo, enda fram till nyår. Men sen får jag vara hemma igen i Januari då jag ska skola in Leo på förskolan, om vi nu får någon plats vill säga.

Jag har en hel del att berätta om, om alla saker vi hunnit med den senaste tiden (det har blivit ganska mycket flängande) men det får bli någon annan dag. Ikväll hade jag tänkt försöka få mig i säng i vettig tid. Får väl se om mina arbetskamrater överlever dagen, man kommer nog att känna sig som värsta nybörjaren igen då man inte har så stor koll på vad vi har i lager, alla nya grejer som kommit medans jag har varit hemma, och hur fungerar kassasystemet nu?! Många frågor blir det nog imorgon (och inte bara då) så jag hoppas att arbetskamraterna står ut.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Gick första dagen bra?

2008-08-04 @ 19:17:33
Postat av: Louise

Men du vad kul att du har blogg! Då får vi följa Leos äventyr och er renovering. Vad snyggt det blir!



Tusen tack för gratulationerna. Du vet nog i vilken egna lilla värld vi lever i för tillfället ;) Och ja, spådomen var rätt! (Det var ju dock 50/50 chans)



Lycka till på jobbet nu!

2008-08-05 @ 10:55:19
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Lindy

Vilken söt liten Leo ni har! Hur gammal? Tror våra är ganska jämngamla. Min lilla är 8 månader.

Ha en bra dag!

2008-08-11 @ 12:22:06
URL: http://lindyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0