Torkrummet klart!

I helgen har vi jobbat hårt med torkrummet, så nu är det bara att börja använda det. Känns skönt att ha nånstanns att hänga upp tvätten på tork.


André och Maggan tapetserade fondväggen för ett tag sedan.


Ut med heltäckningsmattan...


...och in med den nya.


Närbild på den nya mattan.


Och tjop så var det klart!


Den bruna dörren ut till altanen fick en tapet på sig.


Plats för strykbräda och symaskin. Nu kanske man kommer att
använda det flitigare?!


2 garberober sparade vi.


Plats för att hänga tvätt, äntligen!

Undrar om själva tvättstugan står näst på tur för en förvandling?


Kommentarer
Postat av: jos

Ni har all rätt att känna er nöjda! Gillar tapeten. Kan ju inte bli annat än kul att hänga tvätt där inne. Hur blev det med fukt lr vad det nu var? Som bortblåst lr? Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa bok. Ha det så bra! Vi hörs. Kram

2010-09-28 @ 20:00:23
URL: http://josseibyske.blogg.se/
Postat av: jos

Ni har all rätt att känna er nöjda! Gillar tapeten. Kan ju inte bli annat än kul att hänga tvätt där inne. Hur blev det med fukt lr vad det nu var? Som bortblåst lr? Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa bok. Ha det så bra! Vi hörs. Kram

2010-09-28 @ 20:00:35
URL: http://josseibyske.blogg.se/
Postat av: Frida

Det blev verkligen superbra! Blir bara mer peppad att få klart hemma hos oss nu! Igår började jag med shoppingen! En silvrig matta, ett svart skoställ och två plafonder till det...snart...färdigmålade taket!

2010-09-29 @ 21:46:01
URL: http://kompisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0