Hallå

Igår ringde dom från dagis vid 14 tiden och sa att Leo hade 38,5 i feber. Jag satte mig på cykeln och hämtade honom men när vi kom hem så var han inte det minsta varm. Det känns som att dom har tempat honom direkt efter att han vaknat nerbäddad i sovsäcken i vagnen. Var väl rätt skönt att "sluta" tidigt men har en del att göra på jobbet oxå så det blir nog rätt mycket jobb på Fredag istället då jag nu är ledig Onsdag och Torsdag. Det är andra gången dom ringer och säger att han har feber men hemma visar tempen på helt feberfri.

Imorse vaknade Leo 04.15 och tyckte att det var konstigt att inte solen var framme. Samma tid i måndags morse, han så då att han var hungrig och när jag frågade vad han ville ha så svarade han: - korv, mos!
 
Vi har hunnit varit ute en stund nu på morgonen, bara man klär sig så är det rätt skönt med den kalla, friska norrlandsluften. Leo skulle ha med sig bamseresväskan på hjul, för han hade tänkt resa till momme, moffe och Fanny ute i stugan sa han. Vi tog en liten promenad kring kvarteret för att ev. möta mormor och Fanny som skulle komma förbi på morgonpromenaden men vi såg dom inte så vi vände hemåt. Gick in och började läsa en Bamsetidning, efter en stund så börjar han snarka lite lätt.

Kanske det blir en tur till gammelfarfar idag, han behöver tydligen klippas. Annars så vet jag inte vad vi ska hitta på riktigt dom här 2 lediga dagarna. Skulle vilja köpa några höstblommor och sätta ute, vi får väl se vad det blir.

Har beställt en vinterjacka som jag hoppas kommer snart!


Kommentarer
Postat av: Jottan

Jättefin jacka!



Samma sak har hänt här hemma med barnen. Väl hemma så visar termometern inte alls feber och de verkar helt pigga.

Skönt att komma från jobbet och få träffa barnen, men precis som du skriver så blir man lite stressad för man får bara mer att göra då man kommer tillbaka.

2010-10-11 @ 11:28:27
URL: http://jottan.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej, hallå! Var är uppdateringarna härifrån då?!? Seth ringer gärna till GEO! Vi får ordna telefonsamtal plus en playdate snart!

2010-10-20 @ 22:42:36
URL: http://kompisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0