Fredagkväll

Ligger i soffan och ser på tv. Leo ligger och sover och André är hos Per och spelar tv-spel, antar att klockan blir rätt mycket innan han kommer hem. Men det är rätt skönt att vara själv ett tag.

Imorgon blir det städning här hemma och ev. besök hos mormor då moster är på besök i stan, får se vad vi hinner med.
Sen ska middagen förberedas, vi får middagsfrämmande imorgon kväll, ett kompispar från samma föräldragrupp med deras son kommer hit.
Plankstek står det på menyn till oss vuxna och korv med makaroner till smågrabbarna. Efterrätten blir en överaskning då dom kommer att ta med det, undrar vad det blir för smarrigt...

Nu ska jag passa på att beställa efter lite mera foton att fylla fotoalbumet med, jag brukar passa på då man får 100 gratis bilder.
Sen blir det nog sängen för min del.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jo nog blev han lugn och rofylld allt.. Tills vi la honom i sängen :) Då protesterade han igen, och igen och sen resten av natten som vanligt. Men jag ska fortsätta med den och se om den ger verkan! Tack för tipset

2009-10-07 @ 10:35:02
URL: http://enlitenida.blogspot.com
Postat av: jos

Det är lugnt.. jag brukar inte heller har långt ifrån till att sova. Kände mig inte så trött när jag var hos er, men sen när vi kom hem så la jag mig å vila en stund. Gissa vem som vakna 3 i morse? Kul värre.. jag är likadan som du.. somnar fort på kvällen. Tur att Rikard tycker om att sitta vid datorn =) Hoppas ni har kalaset under kontroll. Imorron kommer vi å grattar födelsedagsgrisen!

2009-10-17 @ 19:10:13
URL: http://josseibyske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0