Stockholm nästa

Resväskan är nu packad och snart är det läggdags för både jag och André. Imorgonbitti kommer väckarklockan att ringa redan kl 05.00. Jag åker nämligen till Stockholm imorgon på inköpsresa och kommer inte hem förrän på Fredagkväll. 
Jag undrar hur det ska gå att vara ifrån lillbubben Leo och André i 5 hela dagar!!! Tur att det finns telefon iallafall. Iafton skjutsade jag och André en snorig Leo till farmor och farfar där han kommer att sova inatt, så han slipper fara på dagis kl 6.00 imorgonbitti. Leo har åkt på en förkylning, han nyser och snoret rinner hela tiden, hoppas att det blir bättre snart, han har lite svårt att sova på nätterna då näsan blir igentäppt. Själv så började jag i kväll känna av halsen, hoppas bara att det inte blir något mer av det.

Här kommer lite blandade bilder på lillbubben:


Glass är gott men kallt


En riktig konstnär lägger ner hela sin kropp (och själ) i bilden.


Leo och haklappen delar lika på portionen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

man kanske får lov att köpa en tavla av konstnären?!! hoppas du får trevligt i stockholm!

2009-03-30 @ 15:56:34
Postat av: Anna O

Grattis till fasterskapet! och hoppas du hade skoj i Sthlm, du har ju iallafall missat de värsta snöovädren här och haft sommar istället kan jag tänka mig.

2009-04-06 @ 21:25:02
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0