Lite nervös...

Det har redan gått 1 vecka av min mamma ledighet nu, 2 veckor återstår och imorgon börjar Leo sin inskolning på dagis (André påpekar hela tiden att det heter förskola nu för tiden men jag tycker att det ska fortsätta att heta dagis. Så när André ska lämna Leo så kommer dom att gå till förskolan och när jag lämnar honom så kommer vi att gå till dagis. Undrar vart han kommer att ha roligast?).

Lite nervös är jag allt inför inskolningen, vet inte varför men lite pirrigt är det. Jag tror (eller rättare sagt både jag och André tror) att det kommer att gå bra för Leo, att det inte kommer att vara några större problem iallafall. Imorgon ska vi vara där mellan kl 10-11, troligtvis så ska vi vara ute med dom andra barnen då.
En spännande dag, hoppas att jag kan sova inatt.



 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hur går det på dagis? Hunnit vara där några timmar?

2009-01-13 @ 20:23:58
Postat av: Frida

När vill ni ha vagnen?

2009-01-13 @ 20:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0