Hallå!

Hejsan,hejsan. Det var ett tag sedan jag uppdaterade min blogg och det har hänt en del sedan jag skrev sist.
Leo fortsätter att växa och lillbubben har nu börjat gå. Ikväll då jag kom hem från jobbet så kom han springandes mot mig med sitt stora leende, det är ju bara hur gullit som helst.
Ny chef på jobbet, nya arbetsuppgifter (=mer arbetstid, vilket är både och).
Vårt sovrum är klart, Leo har fått en av väggarna i sitt sovrum målad av Peder (dom andra tre väggarna är tapetserade) bilder kommer inom kort. Hallen på övervåningen ska målas,golv ska läggas, lister ska upp sedan kan vi flytta upp!! Det ska bli så skönt när det blir klart.
Nu är det läggdags för mig, lovar att uppdatera oftare nu.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå, du lovade att uppdatera...

2008-09-23 @ 21:21:23
Postat av: Frida

Jag hörde att du skulle blogga ikväll! Hoppas det blir av!

2008-09-29 @ 22:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0