Barnledig dag

Idag vid halv 12 tiden åkte vi och lämnade Leo hos hans farmor och farfar. Dom ville låna honom några timmar så jag och André passade på att gå en stund på stan. André shoppade ett par jeans och två t-shirts. Jag hittade ingenting till mig själv men ett par skor till Leo blev det, så han kan vara ute och gå. Sedan åt vi en god lunch på Tatung, plankstek till mig och filé black & white till André.
Men vad skulle vi hitta på sedan? Klockan var ju bara tre och vi hade bestämt att vi skulle hämta honom vid middagstid. Det blev så att vi åkte hem och skurade altanen, sopade uppfarten och vägen framför huset fri från all sand som blivit dumpat av traktorn i vintras. Då klockan blev halv sex åkte André och hämtade Leo. Han hade haft en mycket trevlig dag tillsammans med farmor och farfar. Varit ute på promenad, busat och myst.
Pussar och kramar blev det när Leo kom hem, klart man saknat honom.

image177

Här är skorna som inhandlades till Leo.

Kommentarer
Postat av: Thesso

Skit snygga skor! Dom är så himla söta när dom är så där små!

2008-05-04 @ 21:03:23
URL: http://thesso.blogg.se
Postat av: Frida

Jag har suttit en stund nu på Ikeas hemsida och börjat på en lista på grejer som jag vill ha... Ibland tänker jag att det är synd att de är så billiga där, för det ser lite lika ut hos alla... Men, billigt är bra! Jag hittade till exempel ett nytt överdrag till gungstolen i köket för 155:-, å det är inte alls ett dumt pris!

2008-05-05 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0