Babysimmet

Badet idag var inte så omtyckt från början. När jag höll Leo med magen neråt så kom "ledsen munnen" fram. Likadant blev det när jag provade lägga honom på rygg. Så jag fick hålla honom intill mig och gå runt i bassängen ett tag så han fick titta sig omkring, efter en stund så provade jag igen och då gick det rätt bra. Nu har han ätit och ligger och sover ute i vagnen. Man känner själv att man blev trött efter 15 minuter i bassängen så undrar hur trötta såna små blir?

image79

image80

image81

Kommentarer
Postat av: Thesso

Vad roligt med babysim. Vi sla nog försöka med det när vi kommer hem.
Tack för tipset av låten. Den var verkligen jätte fin. Hoppas bara att Christians kusin som ska sjunga godtar den för vi fastnade verkligen för den.

2008-03-20 @ 21:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0