Nu äntligen...

Har funderat länge om jag skulle skaffa mig en blogg och nu äntligen är det gjort, det ska bli kul att blogga. Jag antar att det kommer att skrivas mest om min son Leo.

Idag blir Leo 4 månader, tänk att tiden går så fort. Ikväll så ska han få smaka potatis hos Farmor och Farfar sin. Vi ska dit på middag och sedan se hockeyn (Färjestad-AIK). Undrar vad han kommer att tycka om det?
Skriver och berättar mer om det senare.

I Lördags var vi på Ikea hela dagen, Leos första Ikea resa. Jag pratade med Per för en stund sedan och då sa han att Leo har gjort lika många Ikea resor som han har gjort... och Per är 26 år äldre än Leo.....

Vi väckte honom kl 7.00 och gav han mat så han skulle klara sig tills vi kom fram till Haparanda (han sover annars till kl 9.00 i vanliga fall).

 

Sen tog det inte så lång stund innan han somnade i bilen och sov sedan hela vägen upp. Han vaknade när vi svängde in på parkeringen utanför Ikea.

Utanför Ikea mötte vi upp Fatto, Kristoffer och deras dotter Zara (Leos tjej).

 Det vart en del handlat också, bla. garderober och skjutdörrar till vårat sovrum som ska börja byggas på under Mars månad hoppas jag. Bokhyllor till hallen på övervåningen köpte vi också med vitrindörrar till, så André har någonstans att förvara sina böcker i.

 


Smågrejerna som inhandlades lastade vi in i bilen och resten skickade vi med bussgods för att slippa dra släp. Dom grejerna kommer imorgon.

Det gick ganska så bra för Leo, han blev  lite less på eftermiddagen då vi fick bära honom ibland istället för att ha han i vagnen.
Han sov några korta stunder under dagen men mest var han vaken.



Vi var sist ut från Ikea. När vi hade packat in allt i bilen så var kl. ca 20.00 så jag förstår Leo om han var less.
Han somnade innan vi hann lämna parkeringen och sov hela vägen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0