Ensam hemma

Jag skickade iväg sambon och sonen till farmor och farfar ikväll, kände att det skulle vara skönt att vara själv en stund och bara ta det lungt. André hade ingenting emot det eftersom AIK har match mot Djurgården ikväll så då får han se den. Leo tycker också att hockey är kul att titta på så det blev nog bra.

Jag har hunnit montera ihop en stol som vi ska ha i köket,
 och så tänkte jag att jag skulle montera ihop skåpet som vi ska ha på toan men det gick inte så bra så det får André hjälpa mig med sen. Jag har även hunnit med att tvätta 2 maskiner smutstvätt. Så lite grann har jag fått undan.
Imorgon är det Fredag igen, vad skönt. Om det är bra väder så blir det nog en promenad med Anna och sen kanske en fika efter det?


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad skönt att vara ensammen ett tag! Trots att man bara går omkring lite rastlöst och fixar med grejer hemmavid, istället för att slappa, är det ändå lite lyxigt att få tid för sig själv. Visst?

2008-02-22 @ 11:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0