Sommar, Sommar, Sommar

Oj nu ligger jag efter igen i bloggandet. Här kommer lite bilder från vad som hänt i sommar hitills:


Besök hos hjärtdoktorn i Umeå.


 Dom upptäckte ett blåsljud på Leos hjärta så vi fick en remiss till Umeå.
Blåsljudet tyckte dom hördes tydligt och skarpt men allt såg bra ut, dom kunde inte se nåt konstigt när dom körde ultraljud på honom. Läkarna kunde inte säga varför han har ett blåsljud men kommer nog att få leva med det ett tag.


Middag på Olearys med arbetskamraterna, en middag som vi vunnit i en säljtävling.

     
 

Besök på Joy Peak






Jag & Fridas 30-års kalas!

 



 



 








Midsommar i Sikån
Efter middagen var det dags för rollspel för alla barnen. Väldigt spännande och uppskattat.





   









Efter tipsrunda och prisutdelning fortsatte kvällen för oss medans Leo följde med Farmor & Farfar tillbaka till stugan för att sova. Badtunnebad och ett försök till att åka kneeboard blev det bla. När det blev min tur att åka så gav båtmotorn upp, så det blev ingen tur för mig. Tur i oturen kanske?!
Jag & André blev oxå utklädda eftersom båda fyllt 30. Har dock inga bilder på det...


Stockholmsbesök
Kusin Jörgen med familj kom och bodde hos oss några dagar...


...innan dom åkte vidare till Petikträsk för att tillbringa några dagar i mormors hus.


Där bjöds hela byn på fika i skolan


















På väg på skattjakt i grankojan



   
Där framme är grankojan...






Där inne hade trollet sina guldpengar utspridda på marken.


Även Fanny & Bellman ville vara med och leta skatten




Seth äter upp sina (choklad)-pengar




Besök på andra sidan sjön


Fanny & Bellman passade på att svalka sig i vattnet.


















Grilldags





En dag med grannarna (då jag jobbade)


Leo är redo för bad på...

 
...Vitbersbadet



 



Sedan åkte dom vidare till Bergsbyn för att äta...





 Sol & Bad i Vitsjön (även då jobbade jag..)



 

 







Piteå havsbad









En dag på Skorven
(då var även jag ledig & kunde följa med)



 

 

En till dag i Vitsjön
(jag åkte dit med pizza efter jobbet den dagen)


Leos nya badrock


Efter middag och bad åkte vi hem till Familjen Gustavsson
Där blev det fika och besök i grannens ladugård. Kossorna kom hoppandes mot oss när vi kom och hälsade på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0