Uterummet klart!



Jag & Leo åkte ut till stugan & plockade lite sten en dag.

Fanny ville oxå vara med.


Bilen packad, vi åkte hem och skurade upp stenarna med grönsåpa.
Vi hittade en "trådrulle i logen som vi fick ta med hem, perfekt bord.


Målning, målning. Vet inte hur många timmars målning det har blivit.


Fönstrerna på plats, bänken byggd & målad.


Bordet målat.



Oj, oj hur ska vi hinna allt?

Dammsugning av golvet



Dags att skura, Leo hjälpte gärna till.


Och vips så såg det ut så här:

















Stenarna la vi in igår kväll

Med lite belysning.








Och mycket nöjda är vi!
Igår kväll så tände jag en massa värmeljus, startade infravärmaren och la mig under filten med en bok i handen, det var så skönt och tyst så jag somnade till en stund.


Kommentarer
Postat av: Maggan

Så fint det blev med stenarna.

2011-08-16 @ 19:05:06
Postat av: Monica

Vilken fart. Så mysigt ni har det. Relaxrum, verkligen.

2011-08-24 @ 21:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0