Uppdatering

Besök i Dränksmark






Leo lånade även ut sin 4-hjuling till dom stora grabbarna




Sedan blev det ett dopp men lite kallt var det tycker jag.



En helg i Sundsvall

När jag fyllde år fick jag av André en spa-weekend på Södra Berget i Sundsvall. Vi startade resan på Fredagsmorgonen vid 9-tiden, lämnade av Leo hos farmor & farfar och började sedan bilresan neråt. Stannade på vägen för en kopp kaffe och nybakad sockerkaka, tack Maggan!

När vi kom fram till hotellet och minisviten som André hade bokat så möttes vi av detta:




Utsikten från hotellrummet

 
Sovrummet & vardagsrummet
En tv i vardera rum
Vi hade även bastu på rummet

När vi kommit fram och kollat in rummet så la jag mig och vilade ett tag innan det var dags för middag. Var så skönt och bara slappa och ta det lungt.


  

Frukosten serverades mellan kl 8-11, så vi ställde väckaren på 10 både Lördag och Söndag. Vaknade före klockan ringde men var verkligen skönt att få ligga så länge. Lördagen var det dags för spa avdelningen hela dagen. Jag hade bokat rygg/nack massage och brynplockning, fransfärgning. Medans jag blev ompysslad gick André ner till gymmet.
Det fanns varmvattenpool, kallvattenpool, bubbelpool, bastu, en massa soffor att softa i, ett bord uppdukat med frukt & vatten. Efter lite bad så la vi oss i varsin soffa och läste våra böcker (jag har hittills i sommar läst ut 2 pocketböcker, det är väldigt bra gjort för att vara jag), bara slappade och tog det lungt, hur skönt som helst!
Vi spelade även en biljardmatch (vi behöver väl inte säga vem som vann) och en promenad i skogen med lite hinder på vägen.

    



   

   

På Söndagen steg vi upp åt frukost, checkade ut och åkte in till Birsta. Lite klädshopping och sedan IKEA innan vi började bilresan hemåt. En underbar helg med total avkoppling, god mat & bästa André! Men vi saknade verkligen Leo under helgen, undrar vad Leo gör nu, det här skulle Leo tycka vara kul sa vi flera, flera gånger till varandra.

Besök i Granbergs



   



     




Leo har fått en kanin som heter Stampe.



 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0