Leos önskelista

Igår kväll när jag och Leo gick och la oss så frågade jag honom vad han önskade sig i julklapp så blev listan så här:

*En bamsetidning (fick påminna honom att han kommer ju att få Bamsetidningar i postlådan, present från kusin Seth med familj)

*Dator
*En lila kudde
*En grön jacka
*Ett nytt klistermärke till sin bob som lossnade från ratten i söndags (trodde inte han skulle komma ihåg det)
*En mussefilm
*Lyse till boben
*Nya skor ("mina svarta är så gamla så vi måste slänga dom", han gick inte med på att dom var nya för vintern)
*Kläder
*Plankor (vi måste tydligen byta ut taket i vårat sovrum eftersom det har regnat och snöat på det)
*Musse-väckarklocka ("så jag vet när jag ska stiga upp, då ringer klockan riiing". Vore ju toppen om det skulle funka:) )
*Kamera (Leo gillar verkligen att ta kort med våran digitalkamera)
*Skoter ("en som kör jätte jätte snabbt")
*Byggklossar
*Dammsugare
*Spade
*Tavla (fick inte fram om det var något speciell motiv han ville ha)
*Spegel

I eftermiddag ska jag och Leo tillsammans med mamma fara ner på stan och Leo ska ge sin önskalista till Tomten, undrar om han kommer att våga göra det? Även tomtenissarna kommer att vara där och ta kort på barnen tillsammans med tomten, den bilder får man sedan.



Får väl se vad tomten kommer med i år...


Kommentarer
Postat av: Frida

Jättekul med önskelistor! Det var bra grejer han har satt upp på sin, men väckarklockan är ju onekligen en sak som man verkligen skulle hoppas på! Sovmorgon varje dag om föräldrarna får ställa in alarmet!



På fredag kommer vi till "Mammas Hus", som det verkar nu! Seth har ju som sagt nästan nåt på varje sida i leksakskatalogen som han vill, nej; "GÅTTE HA"! Barnbidraget kommer att ryka fort denna månaden!

2010-11-17 @ 18:04:21
URL: http://kompisarna.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack för igår! Få se nu bilderna på tomten och alla Leos paket!

2010-12-25 @ 08:57:13
URL: http://kompisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0