Fredag

Äntligen helg! Idag har jag och Leo varit lediga (eller nästan hel ledig iallafall).




Vi har pysslat

Medans jag satt i telefonmöte fick Leo se på sin favvo, Alfons Åberg. Iklädd Alfons tröjan som han fått av mamma, vadå -80-tal?!

Efter lunchen tänkte jag att vi skulle ta bussen ner på stan, men barn och passa busstider går inte riktigt ihop för mig. Vi missade bussen med typ 10 sekunder (samma sak hände även förra gången). Jag blev skit irriterad på mig själv men det var ju inte så mycket att göra åt det, bara vänta en halvtimme på nästa buss...

Väl nere på stan så hittade jag ett halsband som jag ska ha till min nya skjorta på personalfesten imorgon, köpte även farsdagspresent till André...
Vi träffade en granne som följde med på en fika på waynes coffee, André kom också ner på stan efter att han slutat jobba. Vi hann även gå med Josse en stund på stan innan hon blev upphämtad av Hannes och hans farmor.

 
Imorgon är det alltså fest, undrar vad vi ska göra då, vart vi ska??! Det vi fått veta är att vi ska träffas på jobbet och att vi ska ha ett ombyte med oss. Sen är allt annat hemligt än så länge, spännande!

Förra Fredan fick Leo träffa Bamse vilket han verkade tycka vara lite spännande. Till slut fick Bamse en kram av honom.





Den Fredagen avslutades med en mumsig fruktsallad med glass till. Leo gillar att hjälpa till i köket så han fick också skära lite frukt.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0