En paus i packandet

Leo ligger och sover. Jag och André har börjat packa det som ska med på semestertrippen men nu behövde vi en godispaus tyckte vi. Allt kan vi inte packa ikväll heller då en del kläder hänger på tork än, hoppas det bara hinner torka tills imorgon men det är nog lugnt 

 Varför packar man jämt resväskan proppfull så man knappt kan stänga den, och när man kommer hem så har man andvänt typ hälften (om ens det) av det som man tryckte ner i väskan? Jag tror nog att när jag tycker jag har packat klart så ska jag ta bort hälften av kläderna. Det finns ju tvättmaskin och affärer där i Skåne också om det skulle bli för lite. 

Nu ska jag packa lite till och sen gå och lägga mig. Är lite nervös över flygresorna imorgon, undrar vad Leo ska tycka om det? 



 


Kommentarer
Postat av: jos

Det kommer nog att gå alldeles utmärkt! Ha så kul och hälsa alla från oss oxå!

2009-07-20 @ 09:24:57
URL: http://josseibyske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0