Leo älskar att vara ute

Om man frågar Leo om vi ska gå ut så är han snabb på att svara - Ahh, och så nickar han.Han släpper det han har i händerna och skyndar sig till hallen och tar fram sin jacka och skor.
Men det är inte bara när man frågar honom som han kan komma bärandes på sin jackan eller skor och vill ha hjälp med att ta på sig. Mössan har han lärt sig att ta på själv nu, vantarna struntar han i det är ju vår (?) nu.

Ikväll så kom han in till vardagsrummet med mössan på sne och bar sina stölvar. Jag hjälpte honom att ta på dom och sen var det full fart mot hallen enbart påklädd mössa, stövlar, blöja och tutte i munnen. Jag trodde att vi hade låst ytterdörren men det hade vi tydligen inte...


Han skulle gå ut hade han tänkt.



Men när jag sa att det var för sent att gå ut och att man måste ha kläder på sig annars så fryser man så kom han in och stängde dörren.





Vi får gå ut imorgon istället.

Kommentarer
Postat av: Pertan

HaHAHAHA King

2009-04-26 @ 00:17:19
Postat av: Anna O

Så Leo gillar att baka säger du, inte bara sandkakor då? =)

Förutom små sandkakor med mandlar i gillar jag kakor som görs i ugn. Och alla andra slags kakor också. Och kramar, och saft och soliga mornar =)

2009-04-26 @ 20:19:24
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0