Monteringsdag

image39
Idag så tjuvmonterade vi ihop en present som Leo ska få på sitt dop på Lördag, en gåstol. Jag börjar känna av ryggen då han för det mesta vill gå eller snarare sagt springa omkring då man håller han i händerna. Han är jätteduktig och tar stora fina kliv.
Det bästa med gåstolen är den gröna nallen som man kan bita och snurra på men inte alls lika roligt som att "gå själv" då han inte riktigt har uppfattat att man kan ta sig fram med gåstolen också.
Lägg även märke till hans snygga "Stureplansfrilla".

Vi har även monterat ihop hans spjälsäng, så nu får han sova i en lite större säng och mina nallar kanske får ta över den förra sängen, eller vad säger du André!?

Kommentarer
Postat av: emelie

wie, vad söt :)

2008-03-03 @ 00:49:36
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Anna O

Jo, jag hörde att lille Leo var en hejjare på att gå så jag tränade lite med Seth igår. Han var inte lika förtjust i idéen som jag däremot...
Däremot är Seth en hejjare på att göra "masken" när han tar sig fram över golvet, något som en vanlig människa skulle få diskbråck av att bara tänka på.

2008-03-04 @ 05:46:38
URL: http://detmanintevet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0