Lördagkväll

Igår kväll var vi hos Per & Stina och såg slut spelsmatch 3:7 mellan AIK och HV71. Matchen var ingen höjdare direkt då AIK förlorade med 1-7. Det är bara att hoppas att det går bättre nästa match.

image78


Vi lagade även middag tillsammans vilket blev väldigt lyckat tycker jag. Kyckling och klyftpotatis, mums! 
Vi såg även finalen i melodifestivalen. Vet inte riktigt om jag tycker att rätt låt vann men det blir nog bra. Men vad har hänt med Charlotte Perrelli egentligen?? Ser ju ut som om hon har ett mansansikte. Hon såg ju bra ut för några år sedan....

Jag och André var sugna på ta en öl och cider eller två under kvällen så vi gick till Per och Stina. När vi sen skulle hem så kändes det väldigt tungt. "Varför tog vi inte bilen för ?, sa André. Vi ringer efter en taxi.."
Men det var rätt lugnt ändå, tur att det inte är så långt att gå.

Nu ligger Leo och sover och vilar ut sig så han är pigg å allert när vi ska fara på första babysimmet idag. Spännande blir det. Anna ska följa med som min hjälpreda eftersom André har fotbollsmatch nu och kan följa med. Nää nu måste jag gå och packa ihop alla grejer och raka min ben.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0