Tapeterna...

...kom inte idag heller! Dom ringde idag från tapetaffären och frågade om vi var intresserade av tapeterna.
- Jo, bara dom inte är lila, sa André.
Jag trodde att tapeterna äntligen hade kommit men hon meddelade bara att dom var tydligen tvungna att beställa om våra tapeter eftersom det blivit nåt galet med beställningen. Så nu ska dom komma på Torsdag istället och då hoppas jag verkligen att dom kommer annars vet jag inte vad. 

Leo är kryare idag. Vi var till vårdcentralen imorse så dom fick kolla honom i halsen men hon kunde inte se någon infektion och han verkade inte heller vara svullen sa hon.
Det har gått lite bättre för honom att äta och dricka idag så det är ju skönt. Vilket har resulterat i att han kissar lite mera nu också. Munnen håller han fortfarande mest stängd och lämnar lite blöta pölar här och där då han öppnar munnen.

Imorgon drar vi till Ikea i Sundsvall med Fatto och Kristoffer, barnen får stanna hemma denna gång. Så inatt ska Leo sova hos farmor och farfar då vi åker vid 6- tiden imorgonbitti.


Kommentarer
Postat av: Frida

Handlade ni mycket? Hur gick det för Leo att sova borta?



Ska jobba vaknatt inatt, åker till jobbet om drygt fyra timmar. Hoppas jag kan hålla mig vaken tills jag har kommit hem igen (vid 08.00)!

2008-07-17 @ 16:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0