Renoveringen fortsätter...


   Här är det uppsågat ett hål i väggen i Leos rum....


                             ...där det nu är infällt en garderob.

                  Skjutdörrarna i våran garderob är på plats




Inga tapeter uppsatta i vårt sovrum ännu då det kom fel tapeter i Fredags. Det kom lila istället för bruna, så vi hoppas att dom kommer idag istället.





Nu är alla lådor och saker flyttade in till datarummet. André och Gunnar
         tömde Leos rum så det är börjat lite smått  med hans rum också.

Kommentarer
Postat av: Frida

Som sagt, vad fort allt går! Om ni är hemma imorgon när jag har varit på stan (om jag ens orkar fara) så måste vi ju kika förbi och kolla! Jag å Seth alltså. Men bara en kortis, ifall Leo har nåt smittsamt...

2008-07-14 @ 22:17:28
Postat av: Anna O

Oj va ni jobbar.. jag är impad!

2008-07-16 @ 00:17:54
URL: http://detmanintevet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0