Andra beachbesöket för i sommar

I Torsdags så följde vi Macke, Josse och Rikard till Vitsjön för att sola och bada. Det blev inte så mycket solande, iallafall inte för mig då jag mest satt med huvtröjan på mig. Det var inte varm när solen försvann bakom alla moln så då var jag inte heller så badsugen. Leo däremot skulle nog lätt kunna slänga sig i det 19-gradiga vattnet. Josse gick med honom så han fick blöta fötterna och blev inte glad när hon skulle ta honom därifrån, han ville verkligen ta sig ett dopp men fick nöja sig med hans lilla pool hemma senare, i något varmare vatten.



        

Kommentarer
Postat av: Frida

Tur att Josse har er att fråga i alla fall, för jag är en BADKRUKA!

2008-07-27 @ 19:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0