Kalas

I Söndags var det mammas födelsedag, så jag och Leo åkte dit efter att vi hade varit och badat, på kalas. God mat och mumsig gräddtårta fick vi.

Seth tyckte om det prassliga papperet och snöret från mammas paket. Han vart helt galen, smakade, prasslade och lät. Leo satt mittemot Seth och bara stirrade och det såg verkligen ut som om han tänkte "vad har jag för kusin, vad gör han är han helt galen?" Tydligen så var jag och Frida likadana som våra barn när vi var små sa mamma. Frida hittade på lite hyss och jag bara tittade på. 

image157

image158

image159

Leo var inte lika förtjust i det...

image160

Kommentarer
Postat av: Frida

Det såg verkligen roligt ut när Leo bara stirrade på galningen mittemot!

Ska vi dra till mamma imorgon, om jag kommer till dig vid ett?

2008-04-22 @ 18:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0