Han stod, han kröp....

image138

Igår hände det en del för Leo. På morgonen så lyckades han dra sig upp med hjälp av hans matstol. Jag missade tyvärr detta då jag var i tvättstugan och skulle starta tvättmaskinen. Det gick tydligen väldigt smidigt sa André. Först så drog han sig upp så han satt på knä, sedan drog han fram ett ben och satte foten i golvet sedan likadant med andra benet. Sen stod han helt plötsligt upp. André var beredd att ta emot honom då han inte har så bra balans.

Efter det så åkte vi till mitt jobb där vi inhandlade en hjälm åt Leo. Om han nu ska börja dra sig upp så kan det vara bra att ha en sådan kanske.

image139

Sedan kom Kristoffer, Fatto och Zarah och hämtade mig och Leo, för att sedan åka vidare till babysimmet. André åkte iväg till Robertsfors där dom hade träningsmatch i fotboll mot Ljusvattnet.
Babysimmet gick bra igår oxå, Leo plaskade och sparkade på hela tiden så han var helt slut efteråt. 

Efter badet så följde jag och Leo med hem till Zarah med familj. Och när jag sätter ner Leo på golvet så kryper Leo!! Inte så många "steg" men en liten bit fram kom han iallafall. Lektionerna av Seth gav nog resultat?!
Jag missade när han ställde sig upp och André missade när han kröp, undrar vem som får se när han går första gången?

image140

image145

Ser ni ekorren uppe på snöhögen? Det är vårt kvartersdjur.

Kommentarer
Postat av: Sanna

fina bilder
Ha en bra dag :)

2008-04-14 @ 10:32:13
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Frida

DET ÄR BRA MED FÖREBILDER! BRA JOBBAT LEO!

2008-04-14 @ 11:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0